tiistai 21. maaliskuuta 2017

White Outfit, part 2

Viime lauantain asu on oikeastaan nähty jo aikaisemminkin tässä postauksessa, mutta koska kuvat eivät silloin oikein onnistuneet, päätin ottaa koko asun uusiksi, kampausta myöten.


Maaliskuu on jostain syystä täynnä syntymäpäiviä, joten lauantaina oli taas lähdettävä ulos, vaikka minä en edes ikinä käy ulkona. :D (Onneksi ensi viikonlopulle ei ole järjestetty mitään - ja sitä seuraava meneekin Tukholmassa.)


Dress: Offbrand
Coat: Esprit
Shoes: Global Accessories
Bag: Lancetti
Bracelet: Offbrand

Näihin kenkiin muuten liittyy "hauska" tarina: minulla oli joskus aivan ihanat mustat korkeakorkoiset mokkasaappaat. Niissä oli tosin yksi vika. Niistä hajosi pohjat. Keskellä Helsinkiä. Molemmista kengistä. Pohjat kerta kaikkiaan murtuivat keskeltä (minulla on ihmeellinen kyky saada kaikki kengät rikki ihan normaalikäytössä, vaikka materiaalit olisivatkin laadukkaampia). Joten minun oli jotenkin hypittävä viimeiset metrit Stockalle, jonne muutenkin olin menossa. Ihmisten reaktioista päätellen sen täytyi olla hassuinta, mitä koko vuonna 2013 oli nähty. En nimittäin usko, että Stockalla viihtyvät vanhat rouvat kovin usein purskahtavat spontaaniin nauruun.

Kompuroin siis sivummalle, otin hajonneet kengät pois jalasta ja jatkoin sukkasillani kenkäosastolle. Tiedättekö sen tunteen, kun on pakko löytää uudet kengät? No, nyt oli todellakin PAKKO saada uudet kengät. Mainitsinko jo, että piti myös ehtiä junaan? Niin. 

Onneksi vastaan tulivat nämä Global Accessoriesin nilkkurit, jotka olivat ehkä hitusen liian isot, joissa oli ehkä vähän liian korkea korko ja jotka olivat vähän turhan hintavat. Mutta sentään olivat nahkaa. Joten pakkohan ne oli ottaa. 

Seuraavana päivänä pystyin onneksi jo nauramaan, vaikka tapauksen muisteleminen aiheuttaakin vielä jossain määrin kylmiä väreitä. Stockallakin olen pystynyt asioimaan.



P.S. Jollette ole vielä käyneet osallistumassa arvontaan tässä postauksessa, vielä ehtii hyvin!

2 kommenttia:

  1. Mulla ei oo koskaan pohjat menny kengistä, mut toi kuulostaa hirveeltä. Hyvä että löysit kuitenkin toiset kengät tilalle ja tuo asu on kyl aivan ihana :)

    VastaaPoista
  2. Haha voi ei toi kenkäepisodi! :D Myös mä saan kengätpohjat halkeilemaan, mutta yleensä silloin ne kengät ovat olleet jotkin halpis cittarin kenkulit, joiden en oletakaan kestävän kauhean kauaa. :D Toi asu on kyllä todella ihana <3

    http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista